Vaata kõiki masinaid

Rühmapakend

Print Friendly, PDF & Email

Rühmapakendite

maailm ei jää oma kirevuselt oluliselt alla müügipakenditele. Nüüdisaegne rühmapakend võib olla ultra-multifunktsionaalne lahendus, mis lisaks kaupade rühmitamisele ja kaitsmisele võib asendada müügiriiuleid, reklaamstende jne. Rühmapakendeid kutsutakse vahel ka hulgipakenditeks.

Tõhus müügiedenduse tööriist

Mitmete kaupade puhul on oluline nende esiletoomine müügikohas ja kuna kauba enda pakendist võib jääda väheks, siis püütakse ära kasutada ka rühmapakendi võimalusi. Hästi disainitud rühmapakend võib kauba müügiedu lausa mitmekordistada. Meie abiga võite ka oma praeguse rühmapakendi ümber muuta tõhusaks müügiedenduse tööriistaks.

Mobiilsete müügikohtade lahendused

Mitmete kaupade müük on kas hooajalise või ajutise iseloomuga. Ajutises müügikohas või ajutise kaupade väljapaneku puhul on alati suur risk, et peale müügikoha kokkupanemist võivad välja pandud kaubad edasise logistika käigus kahju saada.

Vähem oluline pole ka kaupade oluline esiletõstmine müügikohas. Kuna tegemist on ajutise iseloomuga müügikohaga, siis tuleb müügiperioodist välja pigistada maksimaalne. Tagasihoidlikkus on siin võrdne saamata tulu või lausa kahjumiga. BIP disainerite abiga võite oma ajutise müügikoha kasumlikkust oluliselt tõsta.

Mõned populaarsemad lahendused:

  • pilgupüüdja – märk ulatub riiulilt välja vahekäiku
  • kaasajooksik – märk mis õõtsub, kui klient sellest möödub
  • tootekast – toodetega täidetud konteiner
  • kergitaja – alus, mis tõstab toote teiste seast esile
  • võnkuja – liikuv märk
  • tahvel – alus, millele saab täiendavalt kirjutada kriidi või markeriga
  • kaelus – sedel, kupong vms on riputatud pakendi(te)-le
  • YES-üksus: – ”Your Extra Salesperson” (sinu personaalne müügimees) − toodet tutvustav teabetahvel

Saada päring