полный список машин

Производственная гофротараa

Print Friendly, PDF & Email

Müügipakend

on ümbris, milles antakse toode tarbijale müügikohas üle. Müügipakendite maailm on väga kirev ja fantaasiarikas, kuivõrd sellele pannakse väga suuri ootusi – müügipakend peab tagama nii kauba veatu säilimise kui suurendama müügiedu.

Edukas müügipakend tõstab toote teiste samalaadsete seast paremini esile, premeerides seda suurema ostuhuviga. Kehv pakend võib olla väga oluliseks takistuseks toote müügiedus.

Kõik on pakendamise küsimus

Turunduses ja reklaamis kehtib alati üks kindel reegel – kõik on pakendamise küsimus. Sellesse lühilausesse võib lausa kokku võtta ka enamuse vastava ala teadusuuringuid.

Pakend pole juba ammu enam pelgalt ümbris, pakendamine on kontseptsioon sellest, kuidas toodet edukamalt müüa. Meilt võite julgesti tellida kõiki seonduvaid teenuseid:

  • pakendivajaduse ja lahenduse analüüs
  • pakendite projekteerimine
  • pakendite disain ja kujundamine
  • pakendite tootmine

Kuidas tellida müügipakendit

Müügipakendite valik on väga lai, ainuüksi ühe töötsusharu piires võib vastav dokumentatsioon valmislahendustest koosneda mitmetest sadadest lehekülgedest. Et teie aega ja enerigat säästa palume meiega julgesti ühendust võtta ja oma päringus välja tuua:

  • Kas soovite valmislahendust või luua täiesti uut?
  • Milliste omadustega toodet soovite pakendada?
  • Millistele nõuetele pakend peab vastama?
  • Kas soovite pakendi illustreerimist / kujundamist?
  • Kas soovite pakendile trükkida?
  • Kas müügipakend vajab ka rühmapakendit?

Vastame teile 1-e pangapäeva jooksul. Reeglina saate vastuse mõnekümne minuti kuni paari tunni jooksul. Vajadusel esitame täpsustavaid küsimusi.

Pakendi loomisel tuleb arvestada sadade oluliste faktoritega – tarbija eelistustega, toote omadustega, keskonna eripäradega, pakendi kestvusnõuetega, konkurentsiga, müügiedu eesmärkidega, seadusandlusega, loodussõbralikkusega jne.

Tootele sobiva ja samas kliendi rahulolu võitva pakendilahenduse leidmine on võrreldav omaette teadusharuga, milles oleme teile kindlaks ja usaldusväärseks partneriks.

Saada päring

Pakendiseadus

§3 lõige 1 punkt 1: Müügipakend ehk esmane pakend – lõppkasutajale või tarbijale müügikohas üleandmiseks määratud müügiühiku osa. Müügipakendiks loetakse ka käesoleva seaduse § 2 lõike 2 punktis 2 nimetatud pakend.

§2 lõige 2 punkt 2: Toode, mis on kujundatud ja määratud müügikohas täitmiseks, ja ühekordseks kasutamiseks mõeldud toode, mida müüakse, mis on täidetud või mis on määratud müügikohas täitmiseks, loetakse pakendiks, kui see toode täidab pakendi funktsiooni.